Monday, March 1, 2010

BIRTHDAY GIFT(s)

these (yupp it's plural = more than 1 ahakss :p) are my birthday gifts.. bought for myself woohooo...
and i love them... HAPPY BIRTHDAY TO ME (belated ye, it was on January 26th)

menggantikan aku nye Nokia 7300 yang berikat dgn getah..


beg 'sekolah' aci??


and there's another 1 -- tapi takde gamba... my precious WT* 2601 (my 'biggest' birthday gift -- and i shall thanks my PIL and DH for that ;)

p/s rase cam nak cakap setiap mende yg aku beli utk diri sendiri adalah hadiah birthday, aci tak??


3 comments:

CY4.0 said...

woot woot.. aku nyaris nak cium monitor lapppy ni sbb nak tengok handbag dari jarak dekat.. bley? ngaaa..

DNNA said...

Mek, aku ada gambo 2601 tu ...
Ko nak??
Aku tolong postkan kat blog ...

Kah kah kah kah kah ...

scudmami said...

CY.. hahaha.. sampai cium skrin?? cian..

DiaN.. cemana kau ada plak?? Gamba henpon ekk?? nnt ko pas kat aku leh? ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails