Sunday, December 6, 2009

ku mahuuu...

disebabkan frust sbb kena tipu dgn Coach Clearance sale (ku story later ye), aku, DH n SIL gi carik makan kat area jln 223 tuh.. sbb DH nk gi NAZA World -- (sebab aku dah janji nak 'layan' dia tengok keta sbb dia teman aku gi that so-called Coach sale)



dalam nak ke tempat tu, kami tersesat and 2x lalu kat Suzuki kat situ (ari tu lalu kami tak nampak SX4 Crossover yang menjadi pojaan hatiku sejak nampak keta tu pada satu hari yang indah :D)

so tadi tengok tempat tu bukak, and ada plak SX4 tu, kami pon singgahh... owwhhh ku sangat teruja!!!


LAWA KANN.. *wink*



the best part when the saleperson tu cakap interest rate 2.8%.. price lama for the new facelifted Suzuki SX4 Crossover.. hmm terus ku suruh dia kira baper kena baya sebulan (hahhaha bunyik cam mau beli je kan?? )



pastu aku test drive......... BEST GILE!!!


KU TEST DRIVE KALER SILVER CAM NI LAH..



pick up bleh tahan for a 1.6cc car (err untuk aku yang tak reti sangat pasal keta, ku rase keta tu cukup best!!)

windscreen besar, side mirror besar -- sungguh puas hati memandang luar!!

keta tu tinggi sikit dari keta biasa tp rendah sket dari SUV biasa.. so aku tak tau ada kah SX4 Crossover ni kategori kereta ke SUV??!



err jangan suruh ku review psl kereta sbb ku mmg tak tau apa yang nak tau psl kereta hehehhe

yang aku tau psl cc (lagi besa lagi bagus, lagi mahal etc), auto atau manual, interior cun tak cun, seat leather ke fabric etc....

psl enjin, i'll leave it to mr hubby :)

overall, dia pon SOKA...


kami nye prioriti nak mencarik MPV tp aku terberkenan dgn SUV plak... owhh tidakkk...


SX4 ni 5-seaters but quite spacious.. (cakap lah apa pon kalu hati dah kenan kan hahaha)..




cun kann...




keyless feature?? yang ni kena tanya balik, coz Swift already gone keyless..



bleh kah ku 'hidup' dgn anotehr RM1k slashed from my account every month?? owhhh kena budget kena budget bebetul nih!!!!!!

tapi ku mahukkkk..............


---

1 comment:

GEREK ITU ALIA... said...

i love it white!ooo god pleaseee...murahkan rezeki..i want this too....white! before i got my golf GTI(ahhah berangan ok kak noley!)ehheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails