Sunday, December 20, 2009

ad hoc party

just for family.. and it was 'bidan terjun' @ ad hoc @ 'surprise' party (surprise to orang yang dijemput, orang yang diraikan mmg dah tau)


pagi tu before aku gi keje (on-call), tetiba datang itu idea..
sebab janji nak belikan Fatini kek, tp cam tak best je mau POTONG berlima beranak je...
tambah plak aku mmg plan nak masak soto hari tu, tu yang terus calling teman 20 celcom kakak2 & abang2 aku yang dok dekat2.. just datang utk makan2 kecil-kecilan...


tp sebab ad hoc kan, abang aku 2 orang takleh datang. Sorang anak baru POTONG, sorang lagi bercuti di Kuantan...
adik aku plak tak dapat dikesan, mak cakap dia gi cuti ngan member dia...


on-call okay, tp cam biasa kul 2-230pm baru abis lah.. terus zupp ke Tesco -- beli kek & belon dan sedikit jajan...


balik rumah terus singsing lengan ewahh.. padahal, most of barang maid aku dah siapkan, tinggal campak dalam periuk belanga je...hihihih...

adakah anda rase haku akan buat party ad hoc gini kalu tiada maid?? owhhh sudah tentu tidak... haku akan wish ada magic pot ke, duit banyak dalam bank ke so that leh panggil pizza delivery atau buat je kat restoren atau hotel memana hehehhe



the food - main dish - soto ayam dgn pegedil, macaroni sup (kakak aku bawak), nugget & calamari ring, dan kek Black Forest feveret




the cake.. owhh she wanted a Barbie cake, tp dah namanye pon kek bidan terjun.. tu je lah mummy sempat carik!!




sorry kakak, no Barbie -- but these 2 ugly things (PINK ultraman?? & Doraemon ada misai??) jadik la kan...




3 beradik.. Fatini & Haziq pakai jubah yang kakak aku yg baru balik Mekah bagik.. so ala-ala tema hikayat 1001 malam kah??




our family



POTONG time...



tak saba nak makan kek



"jilat pisau pon sodap nih.."




now u know why i bought 2 'figurine' yang huduh itu..

selalunye PINK is Fatini & BLUE is Haziq (look at thier plate), tp bila dah ultraman tu, pink pon pink lah kan..


susah nye nak amik gambar tiga beradik nih..



sesi bermain di luar rumah lepas perut kenyang. Fatini & Haziq with their new bicycles..
owhh rabak la poket kalu tiap kali birthday kena beli 2 hadiah.. isk.. ni kalu Faris besar, 3 hadiah kah sekali b'day??
Maknanye birthday sorang-sorang 3x setahun.. owhh tidak... kenapa la tak lahir bulan sama ka, hari yang sama ka.. kan sonang mummy & daddy gitu...






MY BABY

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails