Thursday, July 21, 2011

Recipe: Walnut brownies

hehehhe... kali ni aku ngelat sikit... sbb guna premix je... jangan mare ye..

Photobucket
beli kat kedai bahan2 kek...

Photobucket
just tambah telur, air & minyak.. dan juga walnut 90g. Aku beli walnut 100g dalam RM4.50, so cost utk brownies ni dalam RM10-11 je..

Photobucket
ni dah campur walnut, masuk lam bekas ni je bekas kecik yang aku ada..

lepas 30minit, jadik gini..
Photobucket
erkk still panas sgt ke oven ku?? Ni dia suruh 170degree aku letak 150degree je..

Photobucket
ni hasil nye.. ohh enak.. aku suka.. tak manis sangat... just nice!

Photobucket
tinggal separuh dah -- aku and anak2 teruna yang dua orang tu makan... hahah

Photobucket
inilah ropanya....

so, nnt bleh try lagi lah... best best...

hmm rase2 gemuk tak makan ni selalu?? lalala...




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails