Thursday, April 22, 2010

KL MBW Gathering 17 April 2010

Last weekend, aku attend MBW Gathering for the first time.. buat kat MLO, Seri Kembangan. MBW akan buat gathering every 3rd Saturday of the month, either in MLO Seri Kembangan or Fabmom TTDI.. we'll let u informed.. join the facebook or MBW Forum

kali ni ku punya la semangat sebab nak try wraps sebenanya... tell you, i got the 'bug'!!

sampai lewat sket sbb kelam-kabut ku hangkut budak2 comots tu (and my maid of course!). Puan DNNA pon ikut sekali.. (jom next time join lagi.. jangan serik la weihh...)

sampai je dah dekat 3.30pm, Farrah dh start mukadimah dah.. muka yang kenal kat situ, Farrah & Nina je (err tp baru first time jumpe face to face, sebelum ni di adamaya alamaya je..)

pehtu, try try la carriers yang ada.. ku dapat la cuba wraps -- nati diamond Nina, nati greece Farrah, ellaroo christiane Farrah, MELKAJ Farrah... ni yang paling best!! ohh ku jatuh cinta dgn Melkaj!!! then hopp OMT.. apa lagi ntah...

tp aku tak sempat try Bamberoo MT Alin, Jumpsac MT, new Jumpsac pure linen RS dan baaanyaaaakkkk lagi... iskk memang macam pasar lambak... cuba je mana nak... (pastu kalau ter berkenan, layan sendiri lah hahha)

Gambar aku tak banyak snap sbb SIBUK melayan segala carrier yang ada.. maid aku plak, aku surh amik, dia snap satu, aku suruh lagi baru dia snap lagi.. iskk.. takleh jadik paparazzi betul...

Fatini & Haziq -- sibuk main kat belakang tuh, ntah apa la yang diorang buat.. mintak ampun maaf Puan Rita MLO kalau ada pape yang bebudak ni buat... seronok la diorang, ramai kawan.. tp diorang bagik kertas, pen & colour pencil dah cukup dah.. sure tak kacau mummy dia hehhe


this is the Melkaj that i've been drooling over... (mode: kesat air liur). Sebelum tgk in real, mmg dah jatuh chenta, dh tengok real, makin la teringin... owhh tidak..


Ellaroo Christiane


Nati Greece .. panjang tp best jugak.. tebal wooo tak rase la nak bawak outdoor hahha


Hopp OMT -- best best!!


sifu Farrah -- did double hammock -- that's his 4 mo Emir!!


most of us.. ada yang dah balik awal..


Belgian Linen RS -- me carrying Muhamad (Nina's son)..


BEFORE -- active semacam


AFTER -- Faris dah tido kepenatan & kekenyangan... owhh RS tu mmg serba guna, leh buat nursing cover, lapik tido pon bleh hehhe


antara keje Fatini, dia jugak yg snapped gamba ni. Dia curik2 amik camera aku.. kertas tu, ntah mana dia pow ntah...

tu je gamba... i wish i have more.. i wish i have more action pics of different carriers...
next time laaa...

this sunday -- SGM3 kat Tasik Cempaka Bangi, ada BW demo jugak.. jom lah..

1 comment:

::NaNa:: said...

mak aii Norl! kau mmg 'infected' teramat sangat. Hehe. Nice wraps though. aku tokleh imagine if i were to wear those wraps. Thumbs up for u!

How's Rita MLO? kurus lagi ke dia? aku pernah beli mende2 BF drpd dia sblm aku gi US (after that venture sendiri lah).

btw, kau pegi ke wedding Imah? apesal aku tk nampak Fivers ek selain June? cuma terjumpa ernie and leen je masa nk balik..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails