Thursday, September 24, 2009

10 things i hate about...

kalau '10 things i hate about you' movie i really love it...

but this is '10 things i hate about holidays'...

1) pas cuti panjang -- sangat liat nak start keje balik

2) paling tak tahan kalau nak kena basuh baju yang bertimbun..

3) bebudak ni pon sangat liat nak ke nursery balik

4) Faris tak nak minum EBM guna botol --- ye.. inilah yang paling aku tak suka...!!! **nanti aku story panjang**

5) bila pam BM, tak sebanyak yang biasa. Tak tau kenapa.. semalam start keje, 2x pam dapat 14 oz je. Selalu dekat 17-18oz jugak

6) susah betul nak adjust balik rutin kat tempat keje. Sebab nye, aku bukan sahaja pekerja, tp juga seorang student yang tak siap2 lagi keje nye

7) nipple aku cracked -- dedua wooo

8) apa lagi ye?? entah laa..

9) nak kena tulis sampai soploh gak ke??

10) aku saje je guna title tu sebab sedap... hahahha


---

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails