Saturday, May 1, 2010

Bersepah macam hutan!

budak-budak memang suka menyepah barang mainan..
Fatini, Haziq dan Faris tak terkecuali...

tapi lagi best kalau pandai mengemas..

dulu masa Fatini kecik, dia senang diajak berkemas
Malah dia tau kalau kemas barang mainan, dia pandai sort out ikut kotak2 yang berlainan macam yg aku buat..
Tapi sekarang, punya lah susah... nanti ada je alasan dia...

"asyik kakak je kena kemas"
"haziq, cepat tolong kemas sama!!" lagak mak tiri pon ada kadang2 tu

now aku ada penyepah lagi sorang..
Faris -- dia suka lambak kan barang..
tapi boleh harap jugak nak mengemas. Sebenonya dia lebih kepada mengikut apa yang orang buat. Lagi satu dia kuat membaling.. sume bende nak baling..
so semalam, aku 'ajar' dia mengemas.. fuhh boleh tahan anak teruna ai mengemas... tak caya??


ni fenomena biasa untuk rumah yang ada anak2 kecik. Tapi aku sangat la sakit kepala kalau tengok rumah macam ni!! Macam hutan!! tapi nak buat camano kan??


tukang selongkar..


bila Faris mengemas


campak dalam box..

campak lagi...

pandaiiii anak mummy..

nanti rajin2 la tolong mummy okay...



1 comment:

RashAtie said...

kalau macam ni dah hutan..agaknye rumah saya dah jadik hutan belantara la kot...lagi dahsyat...padahal tukang sepahnye ada sorg jek...bayangkan kalau afiq dah besarr....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails