Sunday, October 3, 2010

updates

salam,

lama nye tak update blog.

bila last update pon dah tak ingat...

Faris:
now dah 15 months.
dia dah jalan sejak umo 13 bulan. masa tu (bulan 7) aku gi Singapore ada Intensive Course on Infection Control utk 2 minggu.. phewhhh sedey masa nak tinggalkan diorang. Tapi weekend tu aku balik naik bas. Utk jumpe bebudak comots tu & daddy dia and anta EBM balik..
alhamdulillah stock banyak, so mmg takde masalah.
Dok sana plak, ada peti ais besar (we all sewa bilik kat NUS). so dapat la pam & store.

balik2 je dari singapore, dia dah bleh jalan... alololo... dah besar dah anak mummy :D

sejak dari before puase tu, aku nye susu dah berkurang. Satu hari paling banyak pon 7-8oz je.. sangat sedey. Sib baik stock masih banyak... tp sbb stock banyak la buat aku tak kisah pam dapat ciput...

bulan pose pon gitu....

now??? lepas pose/raye plak, paling banyak dapat pam -- 5oz iskk...
last week, ada 3 hari aku lupa pam, sibuk & lupa!! masyaAllah teruk punya alasan!! selalu pam kul 11-12, tp sbb production dah kurang, time tu selalu lom engorged, kul 3 ke atas baru engorged baru la teringat lom pam... aiyooo...

semalam aku bukak freezer, ni lah baki yang ada (sob sob sob)

- July : 23 plastik x 7oz
- August : 10 plastik x 5oz
- September : 7 plastik x 5 oz

arghh... RED ALERT!! RED ALERT!!!

now tgh stress agaknye, banyak sangat deadlines...
so now aku kena cuba jugak at least dapatkan 10oz, utk 50z supply next day, 5oz ganti stok... Faris kadang2 munim 10oz, kadang2 lebih, kadang2 kurang...

ni kena usaha lagi ni-- minum horlicks, minum air longan kering, alfalfa, biskut oatmeal bla bla bla...




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails