Thursday, April 9, 2009

baruku tahu....

semalam abis jaga amali undergrad tu around kul 1145. Rase group aku paling lambat abis, tu yg masa discuss answers tu bebudak tu sume muka blur and boring je.. sekarang baru aku tau perasaan cikgu2 kita bila kita buat muka blur or boring kat kelas.. lagi teruk kalau tido.. isk..

kalau dulu masa F5, aku selalu standby 'buku' utk tido time kelas agama.. (isk kureng asem nye anak murid kan??!!) nnt bila sampai 'kantuk' ku, aku tegakkan buku tu and letak pale atas meja, aku bgtau member sebelah aku, kalau ustazah pandang/nampak, kejut aku. Tak pernah plak ustazah 'sergah', aku rase sbb ustazah tu kesian kot.. hehehehe

tp kalau 'tertido' tu perkara biasa lah.. cuma bila dah jadik student tua ni, aku jarang sket la tido, ntah segan kot?! tp time presentation kalau aku ngantuk sgt and mmg sure akan tido tu, aku carik la tpt tersorok sket hehehhe projek ZZzzz

hehehhe skrg baru ku tau perasaan cikgu2 ku dulu.. isk

so now nih, kalau students aku tido, aku patut biarkan ke kejut diorang ke marah diorang??? hmmmm...

1 comment:

nonnie78 said...

ustazah sy dulu suka tepuk meja kuat-kuat! biar semua terjaga tp pada yang kaki tidur sure sambung balik.. takkan larat nye ustazah tu nak menepuk je meja tiap minit.. hahahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails